Freitag, 6. Januar 2012

Neu im Buchregal 02/2012

By the time seventeen-year-old Delaney Maxwell is pulled out of the icy waters of a frozen lake, her heart has stopped beating. She is officially dead. Then she starts breathing...The doctors are mystified. But Delaney knows something is very wrong, even though outwardly she has completely recovered.

Pulled by sensations she can't control, Delaney now finds herself drawn to the dying. Is her brain predicting death or causing it? Then Delaney meets Troy Varga. Is Troy a kindred spirit who somehow understands her weird and frightening gift? Or are his motives chillingly more sinister...

1 Kommentar:

  1. Das Buch interessiert mich auch. Bin schon sehr auf deine Rezi gespannt! LG, Katrin

    AntwortenLöschen

Hallo ihr Lieben!
Wenn ihr schon so weit gekommen seid, würde ich mich sehr freuen, wenn ihr mir einen kurzen Kommentar da lasst. Für Anregungen, Kritik und vor allem Lob bin ich immer offen und dankbar :)
LG Eure Esther